Tehoja ja määrää tasaisesti – vauhdit vielä melko maltillisia
2020-11-20 Pääosin hyvin ja myös hyvillä fiiliksillä on edelleen treenit sujuneet, vaikka aina varmasti voisi tehdä joitain juttuja huolellisemmin / paremmin. Palautuminen on ollut nyt normaalia, vaikkakaan ihan kivuitta en ole harjoitellut. Lähinnä jumeja ja pieniä kolotuksia. Normaalia. Painopisteet ovat olleet maksimikestävyydessä, voimaharjoittelussa, aerobisessa määrässä ja vähän nopeudessa. Maksimikestävyysvedoissa olen yrittänyt edetä vielä aika maltillisesti,…
