SAUL SM-hallit ja treeniä kevättä kohti
2020-02-27 Viikonloppuna kävin SAUL:n (Suomen Aikuisurheiluliitto) SM-halleissa Tampereella ja juoksin M35-sarjan 3000 m. Mestaruus tuli ja aika 9.04,65. Kisan alku tuli aloitettua vähän liian reippaasti, mutta muuten kierrokset menikin tasaisesti n. 3 min. / km vauhtia (väliajat taisi olla 1000m: 2.58 ja 2000m: 6.01). Viimeisellä kilsalla olisin voinut mielestäni juosta kyllä vähän kovempaakin, mutta ei…
